ingenting kvar...

mer än ett rostigt svärd
som hugger och vrider sig
i ditt bröst...



Det är ett välkänt faktum, att när man känner sig lite såhär låg som jag gör för tillfället, är det bästa botemedlet att spendera pengar. Så det ska jag göra imorrn, om jag kan släpa iväg mitt arsle en stund till jobbet på förmiddagen. Inte för att jag har särskilt mycket pengar, men för att känslan av att äga nya saker fyller tomrummet en aningens, särskilt när man har vänner, varav de flesta skaffat sig stadigt sällskap eller inte har tid. Då finns de där, affärena! Lyckliga jag... fast egentligen hade jag helst velat sitta här framför datorn och gjort av med hela min kommande lön på forever21.com. Najs! Men jag ska flytta, jag har inte råd med sånt!

För övrigt har min dag varit lika tråkig och förutsägbar som igår, trots försök att få med mig någon på bio. Det gick väl inte sådär jättebra, kan man väl säga.


"I made out once, back in the day. I think he had me pinned up against at woolly mammoth."







Dagens soundtrack: The Annuals - Fair








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0