Jag kommer aldrig...

höra av mig igen
och jag kommer inte ta skulden
så säg det och få det gjort
det finns bara ett enda sätt att brinna upp




Det här är nog det sista som syns av mig på ett par dar. Idag när jag var hemma på middagen, hade paket ett av två kommit. Andra säsongen av Veronica Mars. Ni vet var ni hittar mig hädanefter. Behöver jag påpeka att det andra paketet innehåller den tredje säsongen?!

Annat som skett:

- Varit på Teklastudent (grattis till T!!)
- körde hem på middagen idag och åt och kollade Veronica Mars
- Jobbet suger mer än vanligt eftersom det finns absolut ingen att prata med (inte kolla på heller!! :/ )
- Fått parkeringsböter på 400 spänn, eftersom jag stått för länge
- Måste köpa ny plattång, eftersom den jag fick av kusin vitamin måste lämnas tillbaka, då hon valde att slänga sin i golvet
- Sverige spelar sin första EM-match. Jag har precis börjat hata den här turneringen...Och då går jag ändå en utbildning som förbereder mig på jobb inom idrottsrörelsen! Men hatet beror på helt andra orsaker än just själva fotbollen




Over and out!


Dagens soundtrack: Håkan - Kärlek är ett brev skickat tusen gånger



Lovisan och jag på 30-års fest i lördags..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0