Jahaaa...


hade jag en blogg också?! Det hade jag nästan glömt. Eller, jag har varit upptagen. Mycket upptagen! När jag inte har jobbat, tränat eller målat parkeringsrutor på Willys, har jag haft fullt upp. Med att kolla första säsongen av Veronica Mars. Och jag fastnade, som vanligt. Håller på att få hem säsong två, på nåt sätt som vi inte pratar högt om.
Jag har en tendens att bli sådär lite kär i karaktärena i de där serierna jag fastnar i. Just nu är jag alltså då kär i "Logan Echolls"... och lite smygkär i Veronica också då, eftersom de är det ultimata kärleksparet (förutom alla andra "ultimata" kärlekspar, som Rory och Jess, Buffy & Angel, Peyton och Jake (nää inte Luke!!), Julie och Matt). Jag erkänner, som så många gånger förr, jag har INGET liv. Men de där serierna är ett substitut för avsaknaden och så länge "Logan Echolls" påminner om någon jag känner lite sådär flyktigt och verkar vara lika bra på att byta saliv, så fortsätter jag försvinna bort i serier... Det håller hjärtat på plats ett litet tag till iaf...


Och när jag inte har jobbat, tränat, målat parkeringsrutor på Willys eller kollat på Veronica Mars, har jag lyssnat på Neverstore's, Hold on.
Och däremellan har min umgängeskrets blivit om möjligt än mindre... Grattis till mig. Imorrn är det 30-års fest. Imorrn ska jag inte bli alls lika full som på den förra 30-års festen jag besökte. Det är ett löfte från mig till er!


En annan orsak till att jag varit borta, kan också ha varit att jag blev så förbluffad av att min blogg inte uppfattades som helt meningslös, utan istället får fram exakt det jag vill ha fram! Nämligen det här:


"Det finns många fina texter där inne om allt och ingenting.
Och det är snyggt skrivet, mycket bra för den här tantens öga som drabbas av gråstarr när det blir för klumpig.
Jag anar ett hungry heart bland alla rader i kursiv stil."


Från den enda bloggaren värd namnet

http://detvaintejagdetvasossarna.blogg.se/






Dagens soundtrack: Neverstore - Hold on






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0