Mitt hjärta...

är ditt att förstöra
Låt din vän få veta...



Har hämtat ut biljetterna till Håkan idag. 17 juli, utebadet  i Ljungby (av alla ställen). SweetMarie, Sötnöten och jag. Blir kalas. Och dagarna två därefter är det festival i Tyrolen (mitt ute i metropolen Blädinge, någon som hört talas om den här bygden? Trodde inte det heller)

Och ändå är det någonting som saknas, trots att det där andra paketet kom idag, med tredje säsongen. Jag ska inte börja än, för jag måste kolla igenom andra säsongen en gång till, innan jag börjar. Innan kärlekssagan tar slut. Och jag bävar för det. Jag har aldrig levt i någon kärlekssaga, så jag vet egentligen inte vad jag pratar om. Det närmsta jag kommer är någon som spelade spel och bara fanns till hands mellan hans egna kärlekssagor... Men det är något sånt här jag tänker om. Någon som vill skydda mig från allt det där som skulle kunna gå fel. Någons famn att känna sig fullständigt säker i och någon som håller sin hand i nacken när läpparna möts.... Nåt sånt där... så skulle det kunna vara. Så är det inte. Så har det aldrig varit. Och känner jag mig rätt, blir det inte så heller....


- I'm the one whos responsible for what happend to you and I can't take that I hurt you like that. I can't take that I hurt you, when all I wanna do is protect you.




Hej då Sverige. Hej då EM.


(jag vill på festival i Tyrolen. jag vill inte gå dit själv.... ?)



Dagens soundtrack: Pete Yorn - Just another girl



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0