Och att hoppas...

på nåt fint
är att skjuta sig i huvudet...



0600 ringde klockan. 0619 gick jag upp. 0738 var jag på Willys parkering i Växjö. Det är ungefär tre och en halv mil dit. Där målade vi linjer i en timme och fick kakor av Polarbrödsbilen. Sen var jag på City gross och handlade onödiga saker. Sen åkte jag hem. Det är ungefär tre och en halv mil hem. Nu är jag hemma. Klockan är 1022. Jag åkte alltså sju mil för att måla linjer i en timme. Bensinen är dyr. Jag är en lagspelare. Det är söndag. Imorgon är det jobb. Jag vill sova...





Dagen soundtrack: The Postal service - Such great hights




Vill ha... väldigt väldigt mycket!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0