Och du...

är så vacker
att Sinatra  skulle ha fallit
vid dina fötter





Saker jag INTE ska göra imorrn:
- plocka sju sorters blommor och lägga under kudden för att drömma om den jag ska gifta mig med (det skulle vända upp och ner på mitt sätt att se på saken)
- dansa runt en bladklädd stång, sjungandes en sång om grodor med tillhörande rörelser
- dricka mig så full att jag däckar innan kubbturneringen är över
- dricka mig full på en camping på Öland
- dricka mig full på en camping i Halmstad
- dricka alkohol överhuvudtaget (även om jag dock inte är alltför stenhård på just den här punkten)
- äta sill
- slå en drill (det lär jag ju göra, men det rimmade ju så fint!)


Saker jag däremot SKA göra:
- ha sovmorgon
- städa Betsy
- kolla DVD


Glad midsommar på er, era jävlar!!





Dagens soundtrack: The Baboon show - It's a sin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0