What part...

of my ignoring you
makes you think you're welcome?



Jag har ett behov av uppmärksamhet, men vem har liksom inte det?! Dock tillfredställs detta behov väldigt sällan och när det väl gör det, suger jag åt mig av den som en brunbränd gräsmatta under ett efterlängtat regn (smööörigt!)... och idag har jag fått en hel del bevis på att jag inte alltid är så jävla dålig. Dels på träningen. Det känns skönt med ett "Bra Karlsson" efter avslutat byte, med lite eftertryck! Dels väntade ett vitt kuvert på mig vid hemkomsten från jobbet, även denna gång med Unversitetets logga på.... Bl a kunde följande läsas:


Du skriver med stor pondus och på fullgod svenska. Skrivningen visar på en påfallande skrivarbegåvning.


...visar på en stor förmåga ill abstrakt tänkande och en imponerande färdighet i det vetenskapliga hantverket för att vara på denna nivå.


Ett utomordentligt arbete. Fortsätt på detta sätt. Då kan du riktigt långt.




Tvivlare, ta er där bak!!






Dagens soundtrack: The Hollies - The air that I breathe



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0