Det är fakiskt inte...

så längesen som det verkar. Det finns ett inlägg i arkivet som inte blivit publicerat, i brist på kommunikationsproblem med min "vän" datorn... Den vill inte riktigt samma som jag! Men nu är det out of date och hör inte hit längre....

Det tog mig tre och en halv dag, sen var det där, armeringsmärket. Ett har jag lyckats skrapa ihop på en vecka... Måste vara nåt slags rekord. Och dagens låt på Hit FM Gold var följande:


http://www.youtube.com/watch?v=pKu2QaytmrM



Nåt annat som inte hör hit är planer för framtida boende.... Kan någon ta mig härifrån? Snälla?!
Kräkfärdig....


Någon dag är jag din jakttrofé
Du övergav
Någongång kanske jag kör över dig
härutanför





Dagens soundtrack: Håkan Hellström - En lång lång tid



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0