en fruktansvärt...

snöplig förlust. Ett poäng och vi hade tagit tredjeplatsen. Låg under med 4-0 efter första perioden. Gick upp i en 5-4 ledning, sen 5-5, 6-5, för att förlora med 6-7. Men dom vaknade efter första perioden, det gjorde dom flickorna. Nu är det seger i Fair Play Cup i Jönköping som gäller!!


Och ikväll är det jag som går och kollar No country for old men...



http://www.myspace.com/thedorasteins

(Stay, you don't have to go)



(och Saaaara jag ska kolla upp om vi inte bör ha ett Niccokick-återbesök!! :)

Men biljetter?



Dagens soundtrack: The Dora steins - Stay, you don't have to go



Kommentarer
S

ja för du, jag tror att jag egentligen gillar musiken på det stället, fast jag har aldrig varit där. kanske kan se om vi hittar fler som vill följa med (vet iofs inte nån mer än du som gillar niccokick) så kan vi försöka fixa en ny folk-som-inte-känner-varandra-party.. :P för det var väldans trevligt senast :)
nej jag vet inte hur det funkar med biljetter. hm, står att det kommer mer info..

bra soundtracktips btw!

2008-03-08 @ 21:42:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0