Jag missbedömde...

mig själv och kunde egentligen sovit en halvtimme till, utan att missa bussen. Nu missar jag definitivt inte bussen, men jag är oj så mycket tröttare. Kommer inte hem förrän senare på eftermiddagen heller. Sen fira Tobias födelsedag (det är inte varje år man fyller 5 år!!) och sen kanske tillbaka in till Växjö och Stallarna för utgång, om Kusin Vitamin kan hämta mig, eftersom att det är samling för match kl 0800 vid Fagrabäck med flicklaget. Matchstart 0900, en lördag! Tack för den. Sen på kvällen blir det nog No country for old men med bröderna mina... har sjukt höga förtväntningar på den filmen nu...

Flicklaget jaa, dessa underbara tolvåringar!! Dom blev såå förvånade när de fick reda på att jag vara sååå gammal som 23. Dom tyckte inte jag såg ut att vara mer än 19. Oj vad glad jag blev! (:



jag har saknat en vän
jag har varit på krogar och barer
det har hänt att jag ljugit
och sagt att jag måste gå hem


jag har saknat din röst
nu har du en ny
ännu olända nätter ruvar
i väntan på att gry






Dagens soundtrack: Lasse - Tidvis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0