jo men...

det är ju trevligt och såå... att man kan sova. Eller inte. Blir inget beeptest för mig när morgonen kommer. Kanske lite planering inför Procivitas fystester och förhoppningsvis hitta en lämplig grupp att leka med...

0211


Hade ju behövt en hel del sömn, om man ska spendera hela helgen med femton stycken 12-åringar...! Istället lyssnar jag på soundtracket till Juno och gör Buffy- trivia på all mighty facebook.......... Lameass!




Dagens soundtrack: Håkan - Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din


image54


sooooooooooooooooova....


Kommentarer
S

Åh, hjälp, jag knarkar den låten..

2008-03-28 @ 14:13:46
S

Okeej, det skulle kommit mer text?!
Hm, iaf, jag är avundsjuk på dig som ska till Jönköping, titta åt mig me! :)
Och du, hur blir det med Niccokick? Kan inte festa eftersom jag har seminarium tidigt dagen efter, har jag fått reda på i sista sekund, men man kanske kan kolla ändå...eller jag vet inte..
Pusspårej!

2008-03-28 @ 14:16:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0