kollar innebandy...

med omdiskuterad kameravinkel. Vet inte riktigt vad jag tycker... hade kanske kunnat skaffa mig en klarare uppfattning om det hela, ifall bilden inte hade blivit svart var och varannan minut. "Vi beklagar bildstörningen!" Mjoo, jag kan förstå det. Men nu har det gått två perioder av Balrog - Helsingborg, som slåss om sista slutspelsplatsen, då hade det varit rätt intressant att se vad som faktiskt händer på plan, någonting man inte har gjort i fyrtio minuter! Trodde vi levde på 2000-talet, teknikens tid. Tv400 har antagligen missat det....


No country for old men... Joo det var en kalas film första halvan av filmen, därefter blev den mer... okej bara...


Imorrn blir det till att börja första dagen av fem på Abetong, my old place. Räknade ut medan jag var på tråktråkiga extrajobbet att jag tjänar cirkus tre gånger med på en vecka på Abetong, som jag gör på en hel månad på extrajobbet.... Känns ju rätt... meningslöst faktiskt...



Nu ger vi period tre ett försök... det ser lika svart ut som innan....


Dagens soundtrack: Barry Louis Polisar - All  I want is you




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0