låt mig komma in...

jag vill bli din...



Tråkhelg. Tråkjävlahelg!! Man ska ju aldrig ser fram emot någonting, varför glömmer man bort det hela tiden?! Ingen utgång idag, eftersom man måste bo i den här förbannade hålan utan riktig förbindelse med civilisationen. Innan idag var jag bara 50-50 om jag skulle flytta in till campus till hösten, nu är jag 99.3 % säker! Jag SKA dit... Och imorrn, sett fram emot bion, byggt upp skyhöga förväntningar på filmen och hela grejen att umgås med sina äldre bröder. Men nu är det så att det är roligare och viktigare att lana eller kolla på Foppa (Sudden och Lidas kommer alltid vara större och bättre än den där tofflan!!), så lillasyster E får snällt sitta hemma och kolla på Andra chansen eller åka in själv och kolla på bio. Det senare lockar mer... men med tanke på.... Nääää nu ska jag sluta klaga och gnälla och lägga ner den här skiten.......

pisspotta!! (moget, jag vet!!)




gå till huset med balkong
där järnvägsbommen ringer
under den varma, svarta plåten
har jag lämnat några drömmar


en dag lämnade jag allt
man kunde låta tiden vara
det känns som andra sidan jorden
vi kanske hade alla svaren


jag har kämpat med en dröm
jag ville inga brustna hjärtan
inga slitningar i blodet
jag ville hitta Söndermarken....





Dagens soundtrack #2: Markus Krunegård - Jag är en vampyr



Kommentarer
Jenni

MYCKET belåtet! Svååår fråga! Alla är bra på sitt sätt xD hahaha. Arctic monkeys var jävligt coolt :)

2008-03-07 @ 21:51:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0