Man ska inte...

lita på någon annan än sig själv. Överhuvudtaget!!

Jag blir något konfunderad. Besviken. Nyfiken. Överraskad. Hur gick det hela till egentligen?! Är det något som jag inte kan styra över, något som bara hände, som inte har någon som helst aktion från hennes sida att göra?! Jag vet inte. Vill jag veta? Ska jag ta reda på hur? Eller låta det vara och hoppas på att det är ett misstag som bara råkade hända?! Men hur kunde det hända? Och varför känner jag sådana här saker, på mig?! Man ska fanimej inte lita på någon överhuvudtaget. Till sist så står man ändå bara själv...


man faller alltid ensam
ändå alltid ensam




Håkans nya skiva kommer idag. Färdigställande av rörelseanalysen (halva klassen ska närstudera E's arsle imorrn, mindre trevligt för mig!). Träningsmatch med F12 inför helgen.

Och någonstans i bakhuvudet kommer frågan snurra: Hur?





Dagens soundtrack: Marit Bergman - Forever doesn't live here anymore



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0