Någon dag är jag...

din jakttrofé som du övergav
någon gång kanske jag kör över dig
här utanför



Jag vill sova
sova bort alla monster under sängen
och glömma skeletten i garderoben
och vakna någongång där regnbågen slutar
Det ska visst finnas en skatt där...



Det är under sådana här perioder man saknar sin mormor
något fruktansvärt
Alla de där orden om att inte lyssna
Att stänga av
och göra det som känns bäst för egen skull
Som att köpa gympadojjer med neongröna ränder
fastän mamma inte tillåter
Men jag köpte dom ändå
med mormor på min sida

(och dom gjorde succé dom där skorna. Det gjorde dom mormor!!)


Men gårdagkvällen var trevlig, i goda vänners lag...




Dagens soundtrack: Elin Sigvardsson - Save me from myself (homesick version)

image47

med sötnöten på innebandy hela förmiddagen...

image48
image49

image50

vad jag sysslar med på jobbet... får najs mess i dammet av en bästa vän...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0