något säger mig...

att du blir borta en lång lång tid...



Jag vet inte. Jag kanske bara börjar bli gammal, men det där med utgång, alkohol och pusslande med fyllchaffis är ingenting som lockar längre. Det är mer jobbigt än kul... eller så är det bara så att Oléo har spelat ut sin roll som stället att gå till och vi får helt enkelt söka upp ett nytt. De luxe?! Ingen mer än jag som gillar musiken. Grace?! Fjortishak på fredagar, omöjligt att komma in på lördagar dessutom dyra priser i baren för fattig student. Sports?! Flummparadiset, nej tack! Harrys?! Välkommen till medelålderskrisen! Stenladan? Ligger på campus.........! Stallarna?! Campus, gästleg krävs ( = jobbigt att fixa). Sivans, samma sak där! Nää, det är helt enkelt slut på E's discodagar.... för ett tag iaf! Kan hända att ett mindre försök görs efter tentan nästa vecka... kanske! (att flicklaget har sin sista match 0900 dagen efter i Ingelstad är kanske ingen höjdare......)

Dessutom vaknade jag med näsblod... och trycket över bröstet tillbaka. Mmm, den där hälsan kanske skulle kollas upp nångång. Eller så är jag bara hypokondriker...



Snart bär det in till Växjö... igen, och match med flicklaget. Serieledarna.......




Dagens soundtrack: Markus Krunegård - Jag är en vampyr


image43

gos med coralle under dagen...

image44

Sen gjorde bror min comeback i sista matchen efter skadan...

image45

alkohol....överskattat!!

image46

kusin vitamin d y var oxå med på ett hörn...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0