One thing I've learned...

despite what kind of engine
a car is still a car


(and boys will be boys)

Så är det. De är alla likadana. Drar jag alla över en kant? Absolut!!


Ska försöka utmana mig själv (eftersom ingen annan gör det). Iallafall, celibateten är tillbaka... igen! Förstår aldrig riktigt varför jag lämnade den. Men det är inte bara det som är nytt. Jag ska inte äta godis och jag ska inte dricka läsk fram tills måndag 10/3 00.00. Då har jag inte inmundigat dessa sugarcoma-produkter på en hel vecka. Det är definitivt rekord. Och jag ska klara det.... och går det bra så blir det ännu längre. Det måste ju gå! På nåt sätt... Det SKA gå.... Jooo!



why are wasting time on her
when you could waste your time on me?



Hade glömt bort Sofia Talvik...





Dagens soundtrack: Sofia Talvik - Stop



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0