sådär jaa...

nu var tentan skriven. Den totala black outen har satt in, kommer inte ihåg nåt av vad jag skrev... men ett G ska jag väl lyckas knåpa ihop iallafall... fast det är ju inte alltid det duger i E's värld...
Nu blir det mat, föreläsning vid 1400 tills någon gång runt fyra kan jag tänka mig. Sen vid 1900 är det träning med flicklaget. Och vad ska jag pyssla med däremellan? Inte en aning... Kanske läsa talangutvecklingsboken?! Mmm... kanske det...



Dagens soundtrack: Lasse - En tätort vid en slätt...



Kommentarer
Jenni

Hm.. du bor i en konstig del av världen, hehe ;) Jaa Mando wohoo! Är fett pepp! Och en smula nervös som alltid x)

2008-03-06 @ 12:18:23
URL: http://flygandeelefanter.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0