The world...

won't understand
it's left no time for us



Om jag var tvungen att bestämma en låt jag skulle lyssna på resten av livet, så skulle det utan tvekan vara den.... eller Whirlwind. Och eftersom jag fått pengar nu, så kan jag lägga de på onödiga saker, som att beställa min BD- tshirt... Grejen är att jag skickade iväg beställningen, men precis då kopplade internet ner för en sekund, så nu tror jag dessvärre inte att det är på väg någon t-shirt till S-torp... Vilket är synd!


Och nää... jag kan inte sova. Jag kan aldrig sova första dagen innan skola/jobb i veckan. Det går bara inte....



Dagens soundtrack:

http://www.youtube.com/watch?v=uKty_inLAFo






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0