and I pretend...

I can feel your hands
and arms around me
trying to fall asleep
again...



Och sakta sjunker orden in
om dig och någon annan
i någon mataffär med lägsta priser
i en stad av grönska
och även om det slår hårt
så är det ändå själva vetskapen
om att aldrig vara bra nog åt någon annan
som skär mest i ett redan sargat hjärta
att han som hade chansen att ta platsen efter dig
liksom inte riktigt ville ha den
och att jag återigen står kvar på samma ställe
med samma jävla ensamhet
och dåliga självkänsla
Att känna sig så jävla värdelös
och önska att nästa morgon aldrig kommer igen
Jag vill fanimej inte vara med mer
Nånsin...




you're voice so close
your lips
are so far away





Dagens soundtrack #2: Håkan Hellström - Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0