and she's...

bying a stairway to heaven



Om det ändå vore så väl...
Det finns personer som betyder mer än de tror, men som ändå inte har vett att förvalta den förmånen. Och jag är trött på att krypa för sådana personer. Jag måste ändå få behålla någon del av det värde jag har kvar. Och jag är väldigt osäker på att jag kan fortsätta såhär med hedern i behåll. Det går nog inte... tyvärr.
Och det finns ingenting jag kan säga, eftersom all skuld hamnar på mig. Den gör alltid det, på något vis. Och jag vill inte känna den skulden. Inte än. Inte nu. Inte nånsin.


- Längtar till flytten 16/8
- Och 3 am med Kleerup och Marit är så vacker att det går sönder lite i hjärtat. Om det nu kan gå sönder så mycket mer...




Dagens soundtrack #3: Kleerup feat. Marit - 3 AM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0