Andas...

jag kan inte andas
när du är här...



Och rent bokstavligt talat. Jag kan inte andas. Eller jag har just för tillfället väldigt svårt för det. Det är nåt med den här förkylningen och på kvällarna, så gör det sjukt ont i lungorna när jag andas. Det är jäkligt obehagligt, men samtidigt väldigt lustigt eftersom det smyger sig på framåt kvällen bara. Har inga problem annars. Igår låg jag vaken halva natten, bara för att det är så jäkla obehagligt. Det går liksom inte riktigt att beskriva hur det känns.... det gör ont, fast mest känns det som att det svider eller nåt... Hostar jag lite försvinner det för att komma tillbaka ett par sekunder efteråt.... jäkligt knepigt...!!

hörs imorrn..om jag fortfarande andas då vill säga...




Dagens soundtrack #3: Hästpojken - Andas



Kommentarer
S

Nä du, hur tänkte man förr.. o hur tänker man nu?
Och jag funderar fortfarande på om jag ska bojkotta den där veckan för femte året i rad eller hur det nu blir. Eller jag brukar kolla utomhuskonserten på söndan men nu är det ju liksom inget sånt på söndan..
Och det är så skojs att du kommer hit till Campus för då blir vi nästan grannar om jag inte hinner flytta innan dess men jag vet inte för jag vet ingenting för jag vet inte vad som händer och vad som kommer att hända o om man får nåt jobb eller om man över huvud taget vill ha nåt jobb o i så fall var nånstans i landet o i så fall vilket jobb o ifall man i så fall vill flytta o ifall min andra hälft också får ett jobb där o också vill flytta och och och.. gaaaah.. jag citerar dig: "jäkligt knepigt"..
Lars. Vill se. Själv väntar jag fortfarande på Timglas.. Vet dock inte var jag befinner mig då men jag kommer gärna till dig innan om det blir såå! :) Annars kommer jag nån annan gång :P Jag ska iaf på Where the action is i Stockholm o West coast riot i Göteborg i sommar! Och jobba på vanliga stället. Blir det betongen i sommar?
Men hallå, krya på dig!! Pusskram!
och en länk: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article2499207.ab

2008-05-20 @ 22:48:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0