är det nu...

jag lär mig sluta andas
istället för att lära mig
sluta gräva i mitt hjärta
för att hitta det som gör mest ont



Igår åt jag Ica handlarnas vegetariska pizza. Den är god. En konsekvens som följer av att tillaga pizzan, är att den blir varm. Väldigt varm. Så därav brända jag mig i gommen. Och nu stöter piercingen emot det onda VARJE gång jag gör något som involverar att min mun måste röra sig på minsta vis. Det stör!!

Och så var det nåt annat jag skulle förklara men det föll liksom i glömska... som så mycket annat..



Dagens soundtrack #2: Marit Bergman - Out on the piers



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0