but it's bad...

for your wish to communicate
and be close to those...



Lite lessen i ögat att mina favorit solglas gick sönder för en halvtimme sen. Inget av de andra femtielva paren kan ersätta dom, utan nu blir det till att köpa nya... igen! Visserligen har jag bara köpt ett par den här säsongen, och det var mest lite på skämt, så kvoten är inte full än...



Och ibland gör det mig lite ledsen i ögat
så därför går jag in med inställningen
att folk inte vill ha med mig att göra
För det blir enklare så
så slipper jag besvikelsen sen
det leder dock till missförstånd ibland
och illussionen om att jag tror att jag
är lite mer än andra
att jag är svår att ha att göra med
eller helt enkelt inte vill veta av andra
så är dock inte fallet
men det finns saker i mitt huvud som säger åt mig
att hålla mig på min sida
och till de som lyckats slå in dörrarna
efter många års bankande
de personerna är väldigt lätträknade
och det finns gånger jag önskar
att jag själv kunde öppna dörren
men eftersom beteendet är så djupt rotat
och självförtroendet gång på gång
fått sig en törn
så vågar jag inte riktigt det
jag är lite feg
och det finns gånger som nu
som jag kanske  grämer mig över det
liter mer än vanligt...




you cant erase the pain
just learn the tricks of handling it
and not to make it worse
by destroying your own worth






Dagens soundtrack #2: Steso songs - This is for you girls






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0