Det finns...

tre sorters människor - de som kan räkna och de som inte kan...



En gång
fanns det ett ställe
ett ställe som styrde våra liv
Lunarstorm
trots att det finns ett annat community
som kanske växt sig en aningens större
med ett litet mer vuxet format
- hur vampyrer nu kan räknas som det?!
så finns Lunarstorm kvar
Det är synonymt med gymnasiet
kanske de tre viktigaste åren i ens uppväxt
min dagbok där användes flitigt
och det alltid lika kul att läsa den igen
Men en fråga uppstår dock-
vad fan tänkte jag med?!

Och en gång under de där tre åren
åkte större delen av klassen till Lettland
Vilken ångest!!

 

Idag avslutar mars sig själv
Imorgon tar april vid
Imorgon börjar evigheten kl. 10.00
Evigheten vara i två veckor
Evigheten kan dra över på tiden
Till tre veckor
Tre veckor är för mycket
Dom säger att dom kommer hem i svarta plastpåsar från ÖB
Den dagen kommer jag gråta silver
Jag kommer bli rik
Jag kommer begrava mig med dom i påsar från Ahlgrens bilar
Evigheten existerar bara i sagor
Sagor slutar lyckligt
Lettland slutar lyckligt






Dom överlevde iaf... (:



Dagens soundtrack: Steso Songs - This is for you girls


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0