för kärlek...

som aldrig kan dö
men inte heller leva...



Jag kanske skulle uppdatera idag? Eller inte... för jag har inget vettigt och säga. Som vanligt, skillnaden är att idag har jag inget behov av att synas eller höras. Satt i solen hela förmiddagen och pluggade. Tränat nu. Lite mer plugg. Jobba en stund. Lite mer plugg samtidigt som jag håller koll på att C gör sitt jobb där nere i Ukraina var det va?!
Det är en helt vanligt torsdag liksom... inget extraordinärt överhuvudtaget....

Och på lördag blir det nog shoppingrunda med svägerskan min... Me like!



(du) kommer aldrig tillbaka...





Dagens soundtrack: Håkan Hellström - Brännö serenad



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0