Got...

koka kola pumpin' through my veins...




Jag börjar se ett litet litet ljus i tunneln... det är ytterst litet, men det finns där och det är det lilla ljusa hoppet jag ska leva på den här veckan. Att jag faktiskt kan klara det. Bli färdig. Även om det där maxet på 10 sidor för längesen är avverkat... så det var bäst att dubbelkolla. Och bilagor kan väl inte räknas in i det heller?! För hur gör jag då?!
"Nää Emmie, du får MAX skriva 10 sidor. Annars blir du underkänd!"
"Meeen hur ska..."
"10 sidor! Max! Annars vill vi inte se dig här igen!!"
"Meen Marie skrev..."
"Jaa men det var för x antal år sen. Det är nya tider nu. Vi måste spara på miljön!"

Efter skolsken kommer regn.. som det heter




Jobba imorrn.... Betong! Rost! Matsal från tidigt 20-tal! Mmmm...



Dagens soundtrack #3: TTA - Koka kola-veins



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0