hela världens...

hunger samlad i mig...



Fast egentligen är jag inte hungrig överhuvudtaget
Jag har bara jävligt ont. Mer bokstavligt talat. Men jag kan inte bestämma mig för om det är i bröstet eller mer i vänstra lungan. Och säsongens första fysträning är imorrn. Jag vill inte missa den. Frågan är väl iaf jag kommer därifrån med livet i behåll? Har fortfarande en näsa som är täppt och hostar som f-n. Men träning är det och så länge jag håller käften om att jag har ont här hemma, så ska det inte vara några problem med att genomföra den. Hur var det nu, man skulle lyssna på sin kropp?!?!



Låt mig komma in jag vill bli din



Btw, Europa har inte en jävla aning om vad musik är!



Dagens soundtrack: Markus Krunegård - Jag är en vampyr



Kommentarer
Sanna

Godmorgon
Ville bara önska dig en trevlig söndag :)

2008-05-25 @ 09:33:23
URL: http://sannawiberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0