I gryning...

när krogen har stängt
faller bjällror från alla...




Det började ju bra
men det slutade kanske inte riktigt som jag tänkt
De där förbannade bussarna
från universitetet går ju som dom vill
så istället för hemåkning 0015
spenderade jag mer än en timme
på McDonalds... det är ju oxå ett
sätt att spendera en lördagkväll...
Men Fifa 08 spelade jag iaf...


Och Weset var värda en trepoängare igår... Men det får Alvesta lida för i derbyt på tisdag. Får inte missas!!



jag vill bara gå hem med dig
genom vårens första rodnande natt...




Dagens soundtrack: Adam Tensta - Back before you know it


image108image109

Först fotboll....

image110image111

sen blev det lite mer fotboll....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0