I thought...

I packed it all
but I forgot my heart...



Har beställt första säsongen av Veronica Mars... återigen en av alla de här serierna jag fastnat i. Det är dock endast tre som kommer hamna i DVD-hyllan. Buffy, Gilmore girls och så nu då, Mars.
Jag BORDE plugga. Men seriöst, det är mycket man borde. Skaffa ett fadderbarn, byta ut alla lampor mot lågenergilampor, stänga av datorn när den inte används, spara pengar, skaffa sig en ambition... och det är inte mycket av det jag gör. Så då kan jag väl komma undan med det här också?!

Nu ska jag prata skit med min Emilpemil....



Dagens soundtrack #2: The Kinks - You really got me


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0