I'm capsized...

erring on the edge of safe...



Apropå falukorv... Jag tycker att alla Facebook-nördar därute gör gemensam sak och blir medlemmar i Cirkus Kiev firar falukorvens dag... Inte för att jag är något större fan av falukorvi sig (kan bero på att jag uteslutit kött, förutom fisk, i min kost...) men jag tycker det låter himla festligt att Cirkus Kiev skickar en falukorv till Ilmar Repalu ifall antalet medlemmar uppnår 1000-gränsen till själva Falukorvens dag som infaller i början på juni. Når antalet medlemmar 2000, skickar de en skivad falukorv till André Pops, vilket helt enkelt låter än mer festligare.

Har du ingen aning om vad Cirkus Kiev är? Kolla in P3:s humorprogram. Vissa dagar blir jag väldigt besviken över folks dåliga känsla för populärkultur nämligen... Mammas nya kille äger!




Och joo, jag har redovisat. Och det var nog första gången jag inte skakade som ett asplöv under Gudruneran...





Dagens soundtrack: Weeping willows - The burden



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0