Jag är en...

vampyr
jag suger och spyr
låt mig komma in
jag vill bli din



Bra dagar är dagar som börjar med Jag är en vampyr och Markus Krunegård. Det har den här dagen gjort och jag hoppas verkligen det stämmer, för annars blir det en mindre trevlig vecka för lilla mig. Har dock en del att göra, eftersom jag måste gå och jobba, så jag inte behöver gå dit förrän på onsdag (jobbigt när man ska sköta båda sina jobb en vecka... hur blir det till sommaren egentligen?!). Sen ska vi fira pappa som fyller väldigt många år idag! Och däremellan ska jag försöka få någon ordningen på den här förbannade träningsplaneringen. Jag har kört fast totalt.... som tur är träffade jag Marie igår och fick hennes fullständiga planering hon gjorde, vilket kanske kan ge lite inspiration. Det GÅR att bli färdig... även om man gör det helt själv!
För även om själva planeringen inte ska vara inne förrän på fredag, så måste jag, iochmed jobet, göra färdigt det på tisdagkväll. Onsdagkväll blir det nämligen extrajobbet som ska skötas, och på torsdagen måste jag köra in med arbetet efter jobbet, eftersom det ska vara inne 1400 på fredagen och jag jobbar till 1600.



Så därför....borde jag sätta igång nu!



Och årets hetaste fotbollstips är följande: Weset spelar div 6- fotboll nästa säsong! Undra om dom nånsin legat så långt ner?!




Dagens soundtrack: Markus Krunegård - Jag är en vampyr







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0