Jag har...

om möjligt än mindre meningsfulla saker att tala om idag... Inte ett skit faktiskt. Förutom att spamSara ;) hittade underbara plåster till mig igår. De var om möjligt mer ljuvliga än de med Hello Kitty jag hittade på Willys igår. Förresten, Sara, ikväll är det tänkt att laget ska måla parkeringsrutorna på Willys parkering. Eftersom jag dock ska jobba kommer jag inte vara där. Men det kommer fler gånger och jag vet ju att du brukar vara på Willys. Så om du ser mig med en roller i handen så kom och säg hej. Du kan till och med få måla en ruta om du är intresserad! Så givmild är jag.... (:


Nu ska jag studera en ytterst intressant film... Om idrottens moraliska dilemmor... Sen blir det plugg till hemtentan...



Dagens soundtrack: Scarlet Johansson - Falling down





Kommentarer
S

Dom där Hello Kitty-plåstrena såg jag på maxi igår, men jag köpte dom inte.. Varför gjorde jag inte det för? Så dom finns på Willys?! ;P ...meeen säg till nästa gång ni ska dit o måla, jag målar mer än gärna! Och sen är jag lite avundsjuk på dig att du ska till springbreak. Men vet duu, när jag ska till stockholm till where the action is så spelar håkan på gröna lund dan innan.. o jag kanske ska dit då.. iofs har jag sett honom innan, men ändååååå! :) Puss hej, lyssna åt mig me i helgen!

2008-05-29 @ 11:59:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0