jag har hört...

att du lever i en saga men
inte i någon av mina sagor
och inte i någon med mitt slut



Bör egentligen fixa ihop en presentation tills imorrn. Och det ska jag. Snart. Först måste jag bara svara Sara!! (:


Hej Sara!
Joo det är klart, att det finns en gammal dagbok på nån gammal community någonstans i cyperspacen, frågan är dock ifall hela boken liksom fått plats där i?! Jag tror inte det... och på tal om den där dagboken, hur tänkte jag där liksom? Tänkte jag över huvudtaget... jag tror inte det heller!
Och universitetet jaa, det är en underlig plats. Det ska visst vara någon Allkårsvecka som jag i princip bojkottar av någon princip jag fortfarande inte lyckats lista ut. Dock hade jag gärna sett Adam Tensta på fredag eller Hoffmaeastro ikväll, men då jag har en ekonomi som inte riktigt är synkad med min påtänkta livsstil, så blir det liksom inte så. Därav den minimala åtgången av körningar in till stan oxå... Dessutom ska jag vara fyllechaffis på fredag. Åt mamma... Hej och hå! Så det blir ingen fest den här helgen heller...
Och flytten, den är på G. Till 16:e augusti ska det vara en lägenhet på Stallvägen 13 som är bara min. Eller jaa, egentligen är det väl HSB:s men jag kommer iaf att betala en slant för att få bo i den. Och den 22 augusti kommer Lasse och värmer oss på Amfium och då är det meningen att jag ska dit och att de som vill gärna får komma hem till mig innan hela kalaset ska börja, för jo jag har hört att Lasses turné i sommar kommer bli ett himla kalas. Synd bara att inte Markus Krunegård himself tog vägarna förbi den gröna staden, för jag hade så gärna så gärna hört Jag är en vampyr live... Det hade gjort min sommar det... Men det är sant, Lasse värmer rätt rejält han också och har vi tur kanske vi får höra En svår och jobbig grej den här gången, för det är när han spelar de gamla låtarna som det värmer mest, ungefär som Inte för kärleks skull i Kalmar för nåt år sen... Och snart, då ska jag se Håkan på samma ställe och han har jag stora förhoppningar om. Igen.
Men Sara lilla, den stora frågan kvarstår ju: Vart tar du vägen efter att sommarens sista grillar sagt sitt?!




Nu ska jag göra presentation, and it's gonna kick some ass!!




Dagens soundtrack: Neverstore - History


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0