jag kom på det...

det jag glömde bort innan. Hur dum får jag bli? Antagligen jävligt dum! Det handlade ju givetvis om Åsa Ericsdotter. Har nyligen upptäckt att jag saknar en av hennes böcker, Smälter från 2005. Visserligen har jag inte Kräkleken heller, dock finns den på Alvesta bibliotek (och innan jag fick virus på min dator fanns den där i oxå, eftersom jag satt och skrev av hela boken, erhmm....) och då jag förvillade bort mig bland lånade böcker och bibliotek ledde det till att jag antagligen inte får låna någon bok alls i Alvesta förrän jag betalat min skuld. Och jag lovar, jag vet inte hur mycket skulden är på och jag vill verkligen INTE veta heller. För det är mycket.... Kruxet är att dessa två böcker går inte att få tag på eftersom de är UTGÅENDE!! Vill man i dagarna köpa en bok av Ericsdotter, får man hålla till godo med Förbindelse, som är den senaste. Jag har redan den. Jag vill ha Kräkleken och Smälter. De ska finnas på Växjö universitetsbibliotek. Fanns de på hyllan? Icke!!

Så nu kommer vi till frågan; Någon som har en idé på HUR jag kan få tag i dessa böcker utan att göra inbrott nånstans?!




senare vet jag såklart allt jag borde gjort och sagt och givit dig, vad vet jag nu förutom längtan? jag kan inget märker jag och inget vet jag
aldrig ska jag förstå varför dina ögon öron händer vadsomhelst får mig att kasta allt annat för ett av dina ord





Dagens soundtrack #3: Familjen - Snurrar i min skalle



Kommentarer
Sarapara

Hej söt. Jag kan inte hjälpa dig mycket mer än att jag vet att det finns en del sådana citat i en viss dagbok
på en viss gammal community.. Ska hon till Campus någe i helgen månne? Själv vet jag icke än.. kanske, kanske inte. Men jag ska till det berömda universitetsbiblioteket imorn eftermiddag iaf o skriva, uhm, ja. Ha det nice, Puss!

2008-05-19 @ 22:30:38
S

eller det där blev ju dumt, jag är ju typ alltid på Campus... aja, du fattar :)

2008-05-19 @ 22:32:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0