kom kampsång...

kom kärlek
till dom
som saknar någon om natten


Fan va jag blir trött på allt jävla gnällande. Varför är det alltid mig det är fel på? Det har aldrig slagit er att ni inte är perfekta heller?! Det kvittar ju vad man gör för det är ingenting som duger ändå. Jag behöver ju inte ens säga nåt för att ni ska påpeka saker och ting. gaaaaaaah!!! Det är ju bättre att ni gör saker och ting själva då istället för att jag ska fixa allting så blir det som ni vill ha det. Och så när ni ändå är igång så kan ni ju låtsas vara jag så får ni se själva hur jävla kul det är? Och så kanske ni slutar tjata om att "chansa nångång då?!" eller "man måste våga nångång"... Men jag HAR ju gjort det och det ledde ingen vart, hur mycket begär ni av mig egentligen? Att jag ska betala en helsideannons i Aftonbladet med min personliga kontaktannons?! I helvete eller....



kom längtan till dom
som tappat den på vägen




Dagens soundtrack #3: Lasse Lindh & Timo Räisänen - Kom kampsång



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0