Mina fötter...

blöder... nästan bokstavligt talat. Det rinner var från skoskaven ner över hälarna. Det är äckligt och gör ont och jag har inga plåster kvar, eftersom dom halkat av efter värmen. Och jag har träning ikväll. Det kommer göra lika ont det. Och allt p g a att jag uppskattar mina presenter jag får. Frida, mitt hjärtegull, mina döskalleballerinor är sååå fina, men mina fötter klarar inte av att gå i dom. Jag får ursäkta mig med att mina fötter är hyperkänsliga! Jag får skoskav bara av att titta på ett par nya skor... det får bli flipflops resten av dagen, vilket säkerligen lär resultera i skoskav MELLAN tårna också... Jag vill hem. Träningen börjar 1815. Jag har tills dess på mig att plugga. Den här dagen är fulländad... not!




Dagens soundtrack: Nåt trevligt som spelas nånstans...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0