Nää alltså...

jag tröttnade runt fyra. Körde ner till sjön mitt i stan och läste lite. Det var najs. Träning sen. Första gången på tre månader med en klubba i handen, men det gick ju det oxå.
För övrigt så händer det inte mycket, inte mycket alls faktiskt... Så jag antar att det är som vanligt. Det blir barfota imorrn och plugg. Och jobb. Och sovmorgon... sånt uppskattas ju en aningens oxå...



Eller alltså... nää



Dagens soundtrack #2: Johnny Cash - Hurt



Mitt i stan... finns den här...


Kommentarer
Sara

För jag har hittat plåster till dina fossingar. Puss!

info.php?productsid=428" rel="nofollow">http://www.missjuniversum.se/productinfo.php?productsid=428

2008-05-28 @ 21:26:03
S

Ehm.. Här: info.php?productsid=428" rel="nofollow">http://www.missjuniversum.se/productinfo.php?productsid=428

2008-05-28 @ 21:27:23
S

Hmm, det ska vara understreck mellan product och info...!!

2008-05-28 @ 21:28:18
S

och mellan products och id också.. tröga länk!! Puss igen :) Spammaaaaa

2008-05-28 @ 21:30:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0