obegripligheterna...

är ofrånkomliga...



Ständigt återkommande huvudvärk
och en massa hosta... inge kul alls
Dock fick jag en förfrågan av Lovisan om att hänga med på rockabilly till det gamla dansstället Tyrolen, som gjorts iordning igen... Det kanske kunde vara kul?! Men jag hade lovat min svägerska först och sen ångrat mig pga pengabrist. Då kan jag väl inte åka dit då?! Trots att resan dagen innan jag skulle åkt på är inställd och därmed sparar mig en massa pengar?! Jag vet inte... Det känns inte schysst liksom. Samtidigt vill jag hänga med Lovisan. Det händer inte så ofta... tyvärr!!

Och mer som kommer:

- 30 maj - Idrottsgalan för CSM
- 31 maj - Springbreak, Kalmar
- 7 juni - Kusin vitamin Maccan fyller 29 + moms
- 10 juni - TeklAcs tar studenten

Det kan nog hålla tankarna i styr från fel saker... Ooja!



Dagens soundtrack #3: Lykke Li - Tonight


image112

Pappa tittar oxå på hockey... som synes!

image113image114

Ute och spatserar med Redjackets Enniskean igen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0