och att hoppas...

på nåt fint
är att skjuta sig
i huvudet



Vi kan nu helt klart konstatera att jag inte kommer hinna färdigt med årsplaneringen, för det har kört ihop sig totalt. Jag har inte en aning om vad fan jag håller på med! Jag vet inte hur många gånger det är lämpligt att träna eller hur många gånger man ska träna vad. Och när man ska träna det man ska träna hur fan ska man då göra för att få det så likt den egna idrotten som möjligt. Och skadeprevention, när lägger man in det? Hur ofta? Va fan behöver mitt lag träna för att vinna hela jävla skiten när de väl står i Globen? Det undrar jag..... Jag vill inte bara med mer.... och jag vill inte gå och jobba för jag hinner inte!! Och varför skulle jag göra skiten själv?! Fanns det liksom ingen vänlig själ som kunde ta mig under sina vingar?! Njaaa... kanske, men just då var jag så fast i att göra MIN planering så det sket jag i..... ångrar det bittert för tillfällt....

Huvudvärk som fan har jag oxå....





Dagens soundtrack: Veronica Maggio - Self esteem



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0