Och nu...

hittade jag en underhållande blogg. Eller underhållande, bra kanske. Eller bra kanske är rätta ordet. Småfnissig. Ja det är ett bra ord. Dessutom spelar bloggaren i fråga i ett band. Ett bra band. Ett relativt bra band iaf. Det är så mycket som är relativt, så vad det säger om hela saken har jag ingen egentlig aning om... Jag hittade iaf bloggen som reklam i en annan blogg. Och DEN bloggen, den är den bästaste...men den vågar jag inte länka här, får det pågår en grej som jag är nervös inför.

Här är iaf länken till den andra bloggen, den fnissiga bloggen:

http://www.djungeltrumman.se/martinsblogg.aspx?gclid=CN-A1fa5y5MCFQobQgodulW2jQ





Dagens soundtrack #3: har inte lyckats hitta nåt sen förra inlägget... sorry! För övrigt kommer jag inte ens ihåg vilket det var... jag har lite dåligt närminne
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0