Oi...

det där ljuset som var så himla litet har plötsligt blivit väldigt mycket större! Jag har snart gjort färdigt min årsplanering. Har ett försäsongen kvar och att plocka ihop alla delar till en helhet sen, sen är jag FÄRDIG!!

Och när jag är färdig, då ska mitt nya liv börja. Då ska jag börja träna igen, sola, fixa alla saker jag måste fixa som biljetter och boende till Kalmar. Och jag ska börja läsa alla artiklarna till idrottens kulturella förutsättningar.... Yippieee...



Orkar jag kolla 100 höjdare idag?! Får se...



Dagens soundtrack #2: Ashlee Simpson - Little miss obsessive



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0