tid har förlöpt...

dagar har gått
månen har vandrat sin väg
genom vitt och svart och grått




Alltså jag vet inte. Det känns lite väl krystat att plita ner något här idag. Kan andas normalt idag. Helgens vetskap har lagt sig. Det känns. Det gör ju det. Men det var liksom väntat och egentligen vill man ju veta att folk mår bra. Sen kanske vissa detaljer kan lämnas därhän...




jag har saknat ditt skratt
jag har saknat ditt hår
jag har saknat att ringa ibland
och berätta om hur det går



För övrigt har jag inte föreläsning förrän onsdag. Och två träningar denna veckan. Jaao! Och Kalmar till helgen... (:




Dagens soundtrack: Lasse - Tidvis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0