visste allt...

om hur man överlever om man
tappar bort sej nånstans om nån skulle tappa bort en
nånstans


eller råka gå




Jag vet inte. Jag har nog ingen feber. Men kanske lite ont i huvudet. Fast ändå inte. Och halsen, för att inte tala om halsen. Den gör ont den. Fast ändå inte... det är svårt att förklara, inte frisk men liksom inte sjuk heller. Hostar en massa, fast inte en massa om man jämför. Och passionsfrukterna i påsen, kanske skulle jag äta dom. Är det inte C-vitamin? Fast jag är inte hungrig, men ändå liksom... tom.




Dagens soundtrack #2: Neverstore - Waiting



Kommentarer
Henke

rösta på vilken header jag ska ha :)

2008-05-17 @ 14:03:29
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Pauliina

Hoppas du får en forts trevlig helg :)

2008-05-17 @ 14:07:19
URL: http://pauliina22.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0