When you find me...

I won't be waiting...



Jag börjar få träningvärk. I häcken. Och baksidan av låret. Det gör ont. Och jag sitter som vanligt med en massa artiklar att sammanfatta. Och dessutom en hemtenta som ska vara inne nästa tisdag. Den lär jag aldrig få klart, inte med tanke på att hela helgen ska spenderas i Kalmar. Och dessutom har jag 25 trisslotter jag ska sälja. Hur gör man en sån sak när man inte har några mor- eller farföräldrar kvar?! Dessutom ska vi måla hela Willys parkeringsplats... på torsdag, men då måste jag jobba, och på lördag, och då är jag ju som sagt i Kalmar. Och på fredag är det Idrottsgala... Det är mycket nu alltså... Och sen tillbaka till betongfabriken hela sommaren.... Det är nästan så man längtar dit lite... men bara nästan!




Dagens soundtrack #2: Tara Angell - When you find me



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0