And I know...

I wont admit it
and I dont want to say it
but I still look for you in the park
on my way home each day



jag suger verkligen på att spela gitarr
onekligen
så istället försöker jag måla
och fylla det vita tomrummet ovanför min säng
det ska föreställa liv marit bergman
men frågan är om det någonsin kommer
bli något av det
och det blir nog så
att det där tomrummet får vara kvar
tills den dagen jag lämnar den här lägenheten
ett hål mindre att spackla
men jag vill fylla det
för det är det jag gör
jag fyller tomrum med saker
de tomrum som folk lämnar bakom sig
här hos mig
fyller jag med tidsfördriv
serier
och storslagna sånger
ibland med lågmälda sådana
men oftast är det kombinationen som ger
den bästa effekten...




and the hope that you left
its hidden in my room
Im a strong woman
but sometimes I am
weak for you
and on and on
I close my eyes and Im still there
Im still there




Dagens soundtrack #3: Laleh - November




Just den här vill jag fylla mitt tomrum med....


Kommentarer
Anonym

verkligen fint målat

gillar leendet

det känns bra att se

2008-11-11 @ 14:01:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0