and the worse...

it could get
we've reached it



jag är så sanslöst trött
ögonen håller på att ploppa ut ur sitt fäste
men med kurs intro från kvart över ett till fyra
finns det inte mycket att göra åt det
båda uppgifterna som ska vara inne på onsdag
är dock färdiga
men ändå vill jag inte skicka in dom
det kan ju dyka upp nåt
och särskilt nöjd är jag inte med någon av dem
gillar inte luddiga uppgifter
där personer sedan kommer och påpekar att så och så ska det vara
jaha kunde inte sagt det innan då?!
exempelvis om en uppgift handlar om ett lags
talangutveckling så bör den ju handla om det
vilket den inlämnade uppgiften gjorde
helt enligt instruktion
men det dög visst inte
SKRIV DET DÅ!
så nu råder en viss tvivlan över att jag är kapabel
att klara av den här kursen med mer än ett g
och det vet vi ju alla att i emmies värld
är det inte bra nog


andra tankar i huvudet som snurrar är
vem fan som ringde imorse
somnade runt halv sex igen
varpå alarmet ringde halv åtta
ställde om det till halv nio
tjugo över åtta piper det till i telefonen
men då var jag inte i tillstånd att svara
och eniro har inte ett svar på varifrån numret
kommer ifrån
jag hatar telefoner
skulle det inte vara bättre om alla förde sina samtal
via sms?!
det är ett kommunikationssätt jag förespråkar




Dagens soundtrack #2: Two hours traffic - Sure can start


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0