Did I really...

see you
or was it a dream?



ibland börjar jag drömma om folk
jag känner
eller brukade känna
helt utan anledning
och sen brukar det hända sig så
att jag ser dom
eller att det händer dom nåt
vilket är mindre trevligt
men om det första infaller
så får det gärna vara så
för jag hade behövt det



Andra ger bara upp, bestämmer sig för att ensam är stark, att det är lika bra att gilla läget och så vänder de själen ut och in och vägrar att inse att livet rinner dem ur händerna medan de sitter ensamma framför teven och låtsas att de har det rätt så bra




Marcus Birro
Alltid vår vän i mörkret



Dagens soundtrack #4: Mew - Comforting sounds



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0