En slemmig torsk...

en slemmig torsk
i en brödrost...



skitmatch
vi spelar ut dom men kan inte få in
den där vita plastsaken
och klockan är sent
och jag borde försöka sova
men jag har kommunikationsövning imorrn
där jag ska tvingas filma mig själv
och sedan studera spektaklet
tillsammans med de "coola" grabbarna i klassen
som också lyckades missa samma
övning som jag
fan ta mig och mina sömnsvårigheter
hade det inte varit för dom
hade det aldrig hänt
men sen mina vänner
sen är det girls night out
och det säger jag bara
att Det det kommer bli kalas



Dagens soundtrack: KSMB - En slemmig torsk



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0