Here's this feeling...

again
it hurts with every step I take



skulle kunna lyssna på den raden
om och om igen hela dagen
om det vore så
sån jävla känsla
att det nästan gör lite ont i magen
och skär i hjärtat


för övrigt har jag fått provanställning
på inter sport
tack vare Rebecka
(väldans tack till henne)
kan behövas efter
Metalls plundring av mitt konto
699 jävla spänn i månaden
för att jag ska få ett papper utskrivet varje sommar
som säger att jag får vara studieledig
Måste va väldigt fint papper det!!
men nu är det slut på det




Dagens soundtrack:

http://www.myspace.com/stesosongs




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0